Dlaczego warto dołączyć usługę pakowania podarunków do swojej oferty?

Nie da się przedstawić szaleństwa, jakie każdego roku towarzyszy nam w czasie świątecznych zakupów. W tym czasie należałoby przyjrzeć się usługom pakowania upominków w ofertach online, niemniej jednak nie tylko jako kontrahent, lecz oraz sprzedawca. Jeśli parasz się rękodziełem – zapewnienie swoim odbiorcom w czasie świąt takiej pobocznej usługi zdołałoby się okazać w rzeczywistości mądrym, biznesowym posunięciem. Po pierwsze, jest to łatwy sposób na zwiększenie średniej kwoty zamówienia. Czytaj dalej, a odkryjesz i inne korzyści, po których od razu zamówisz papier do pakowania oraz dodasz taką usługę do własnej oferty!

 

Co rzetelnego wniesie do Twojej oferty usługa pakowania upominków?

Możesz rozważyć użycie pakowania upominków jako opcji pomocniczej promocji. Jeżeli masz w tym wprawę i nie zajmie Ci to nazbyt sporo czasu – profesjonalna usługa pakowania prezentów będzie poboczną zachętą dla Kontrahentów i sposobem na olśniewającą promocją Twojego rękodzieła. Najzwyczajniej w świecie zareklamuj „darmowe pakowanie podarunków przy zakupach powyżej….” oraz ujrzysz, jak wzrośnie ilość zamówień! Poprzednio jednak sprawdź SelGlam i zamów wszystkie potrzebne materiały, jak wiórka do koszy lub inne – ażeby ilość zamówień i niezbędność ich spakowania Cię nie zaskoczyła!

To Twoja indywidualna decyzja, na ile wycenisz usługę pakowania upominków. W przypadku bazowych drobnych pakietów akceptowalne jest wszystko, od gratisowej promocji, przez symboliczne sumy, po najwyższą cenę. Tym bardziej, jeśli tworzysz oraz sprzedajesz przedmioty pokaźniejsze, lub też o nieregularnych kształtach – cena nie mniejsza aniżeli 10 złotych byłaby uzasadniona.

 

O czym pamiętać przy proponowaniu usługi pakowania?

Udostępnij zdjęcia. Pokaż wszystkim zdjęcia prezentujące produkty zapakowane na prezent na swojej witrynie internetowej lub też w mediach społecznościowych. Może to pomóc figurom zainteresowanym w podjęciu decyzji o opakowaniu na upominek. 

Poza tym bez jakichkolwiek zahamowań upewnij się, że opakowanie na podarek będzie pasowało do Twojej marki. Choć nie jest potrzebne, żeby Twoje imię i nazwisko lub ewentualnie logo odnajdowały się na opakowaniu podarku – to miły akcent, żeby opakowanie prezentowe pasowało do całkowitego charakteru Twojej oferty oraz było z nią w pełni spójne. Będzie to niosło dodatkową korzyść i prawidłowiej zapadnie w pamięć klientom.

 

Zostaw odpowiedź